Ово је портфолио Соње Шумоња

Увод у лекцију 5. део

Оставите коментар

Био-блог

_807102452731228_7664219127793409659_n (Small)И врапци на грани нас највише критикују због дугих распуста. Почињемо текстом управо о томе:

Ученици.инфо: Благо учитељима, они имају три мјесеца ферја! (30.6.2015)

Па био би ред да Биолошки блог оде на „ферје“. 🙂 Данас завршавамо са радом, а и са темом о добром уводу за час. 🙂

29. Трка испред табле.

Ово је веома занимљива идеја. Ђаци у одељењу поделе се у две групе и свака направи ред – ђак иза ђака. Када им саопштите тему, задатак им је да напишу реч која је у вези са њом. Када један ученик напише, он додаје креду или фломастер (зависи на каквој табли пишу) ономе иза себе и трчи на крај реда. Време им је ограничено и сваки ред се труди да напише што више речи. На крају се сабирају бодови, са тим да она реч коју други ред није написао носи више поена.

tumblr_nhqn2ixICD1rtynt1o1_1280 (Small)

Када бисмо ђацима задали тему…

View original post 787 more words

Advertisements

Аутор: portfoliosonjasumonja

У Електротехничкој школи "Никола Тесла" у Нишу предајем Математику већ дуги низ година. Уместо да пишем, гледаћете слике, које говоре боље од хиљаду речи! А мој најбољи портфолио су моји ученици!

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s