Ово је портфолио Соње Шумоња

Moodle-LMS

Оставите коментар

Learning Menagment Sistem (LMS) je платформа за учење. Може се користити и као учење на даљину, али се користи и у свакодневној настави. Ми смо једна од првих школа у Србији (и сигурно први у Нишу) који користимо систематски и оганизовано такву платформу! Избор је пао на Moodle, јер је добар део наставника похађао курс при Електронском факултету и Microsoft Serbia-PIL, за администрацију курса и формирање курсева.

3

Ученици су јако добро прихватили рад, а ми наставници смо се брзо прилагодили свим новом захтевима а и могућностима које такав рад доноси. На Зимском републичком семинару за математику и информатику имала сам рад Moodle у Тесли (matrix). Рад је био јако добро прихвађен и многи су се распитивали о нашим успесима у оваквом начину учења.

7

На све смо се навикли, и на лекције, и на тестове и на домаће задатке…и ми и ученици…

11

желим Вам да и ви пробате ову забаву!

На III MOODLE MOOT SERBIA познала сам се са новинама, комбинација виртуелног света, Second  Life и  Moodle- Sloodle. Е баш тај Слудл би био оно што нама треба, па да потпуно полудимо и ја и моји ученици!

Аутор: portfoliosonjasumonja

У Електротехничкој школи "Никола Тесла" у Нишу предајем Математику већ дуги низ година. Уместо да пишем, гледаћете слике, које говоре боље од хиљаду речи! А мој најбољи портфолио су моји ученици!

Оставите одговор

