Ово је портфолио Соње Шумоња

Биографија

Curriculum Vitae

ОПШТИ ПОДАЦИ

 IMG_2514 Соња ШумоњаРођена: 27.04.1961

ЈМБГ: 2704961****

Адреса становања: Синђелићев трг 24/12 Ниш, Србија

Телефон: 018 241 ***

Мобилни телефон: +381 62 *******

Email приватни: ssumonja@gmail.com;

 

РАДНО ИСКУСТВО

01.09.1989. – данас

Професор MaтематикеЕлектротехничка школа  „Никола Тесла“ Ниш,Александра Медведева 18018 588 580     etstesla@ni.ac.rshttp://www.etstesla.ni.ac.rs/https://www.facebook.com/groups/etstesla.nis/https://www.facebook.com/TeslaNis

Испит за лиценцу

Положен

ОБРАЗОВАЊЕ

1968 – 1976.

Основна школа “Доситеј Обрадовић”, ОШ “Учитељ Таса” у Нишу

1976  -1980.

Гимназија “Стеван Сремац” Ниш

1980 – 1988.

Филозофски факултет у Нишу, Природо-математички одсек, Група Математика

1996 – 1998.

Специјализација на Природно-математичком факултету у Нишу, одсек Математика

ВЕШТИНЕ

.

Матерњи језик:

Српски

Страни језик

Енглески

Разумевање

Говор

Писање

Слушање

Читање

Интеракција

Продукција

B2

B1

B1

B1

A2

Страни језик

Немачки

Разумевање

Говор

Писање

Слушање

Читање

Интеракција

Продукција

C1

C2

C1

C1

C1

Страни језик

Руски

Разумевање

Говор

Писање

Слушање

Читање

Интеракција

Продукција

A2

A2

A1

A1

/

Рад на рачунару:

Advanced user

Возачка дозвола:

Б категорија од 1980.

Чланство у стручним организацијама,

друштвима,удружењима

  • Друштво математичара Србије-чланство у организацији
  • Оснивач и први председник Удружења грађана „Центар за помоћ деци“ у Нишу, од 2001. до 2011. године
Студијске посете(сврха, где, када) *Румунија 2010. *Бугарска 2011, 2012* Шведска 2013.

 

 

Квалификације, знања, вештине које поседујете и сматрате да је важно за посао којим се бавите, а није поменуто у формулару

 

У сарадњи са цивилним сектором, похађала сам читав низ семинара, тренинга  и едукација, а вештине, сазнања и умећа које сам стекла такође могу бити корисна у свакодневном раду у школи, са ученицима, са родитељима, а такође и са колегама. Семинари о асертивном понашању, комуникацијским вештинама, као и о родној равноправности  и расној једнакости омогућавају афитмативне  аспекте међуљудских односа. С обзиром на профил корисника (Ромска популација, деца улице, малолетни преступници и друге категорије вулнерабилних младих људи, као и инклузивна омладина из дома за незбринуту децу), проширила сам своје комуникацијске вештине и ниво психосоцијалнопедагошких вештина довела сам на веома висок професионални ниво. Такође сам ученике упознала и са радом НВО и омогућила сам им рад и волонтирање у раду са маргинализованом категоријом младих.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s